donderdag 1 februari 2018

Art Journey Challenge #87: Purple

De Art Journey Challenge #87 voor februari 2018 heeft het thema 'paars'.

Paars: de lievelingskleur van Jeanette. 
Vorig jaar, op 24 februari, overleed zij.
Jeanette was jaren lid van het Art Journey Designteam.

Voor mij was Jeanette:
Een heel fijne vriendin waarmee ik vele leuke en bijzondere avonturen heb beleefd.
Mijn steun en toeverlaat als ik keuzes moest maken. 
Een heel gezellige huisvriendin voor ons gezin, 
het was altijd feest als ze een weekend op bezoek kwam.

Ik mis haar iedere dag....



Wil je meedoen aan deze Art Journey Challenge? 
Pak dan je Art Journey stempels en inkten in paarstinten en maak je mooiste creatie!

Kijk voor meer informatie op het designteamblog.




2 opmerkingen:

Pat zei

This is gorgeous Corine and a wonderful card to remember your friend Jeanette. The stamps and stencils go together beautifully and I love that touch of blue you have added. x

Regina de Koning zei

Mooi! Je banner is ook zo prachtig! Mooie herinneringen blijven koesteren. xxx